Collegiale feedback
Indien het onmogelijk is een volwaardig Teacher Design Team samen te stellen, dan kan er er nog steeds feedback gevraagd worden bij de STEM-collega’s.
Indien het onmogelijk is een volwaardig Teacher Design Team samen te stellen, dan kan er er nog steeds feedback gevraagd worden bij de STEM-collega’s.
Hou bij de thema-selectie rekening met jouw reële draagkracht en die van het Teacher Design Team (TDT).
Hou bij de themaselectie rekening met het studie- en diversiteitsprofiel van de groep.
Maak een lijst van de verwachte talige voorkennis, waarrond je wel wil inzetten maar geen expliciete feedback meer op wil geven.
Brusselse jongeren voelen zich doorgaans verbonden met hun wijk, veel meer dan met grotere staatkundige referentiepunten zoals de regio of het land.
Wees bewust van de moeilijkheden rond het mobiliseren van kwetsbare leerlingen buiten de schooluren en de repercussies hiervan.
Stel een diversiteitsprofiel op voor de doelgroep waarvoor het STEM-project bedoeld is.
Design: Nelson en Margot De Saegher